[Linux] windows partitionu.

From: Kaya Ademoğulları (kaya@fonem.com.tr)
Date: Tue 20 Sep 2005 - 16:03:46 EEST

gelecek bireysel linux 3 kullanıyorum. ikinci hd üzerinde linux kurulu,
birincisinde de windows var. linux üzerinden windows yüklü hdiski
görebilmek ve dosya almak/vermek istiyorum. teknik destekten bu konuda
yardım istedim ama linuxun bu sürümünün böyle bir işlemi desteklemediği
söylendi. yapabileceğim birşey var mı ? ( adım adım izah edilirse
sevinirim, linuxta yeni sayılırım.)