[Linux] FC3 te pencere yöneticisi ve wine

From: Ali Tevfik KURT (a_t_kurt@yahoo.com)
Date: Fri 16 Sep 2005 - 09:18:35 EEST

merhaba.
 FC3 kuulanıyorum.2 tane problemim var.birincisi
 bilgisayarı ilk açtığımda pencere yöneticisi olarak
 kde nin açılmasını istiyorum ama gnome açılıyor.bi
 türlü ayarlayamadım.kde masaüstü ayarları sihirbazı
 ndan da olmuyo.nerden ayarlayabilirim.ikici problem
 wine ın kurulumu.kaynak koddan ./configure,make,
 make
 install diyorum make install da bi klasörü
 oluşturamadığı belirten bi hata veriyo
 zannederim.ben
 wine ile win98 kullanmak istiyorum.kurulum öncesi
 herhangi bi ayar yapmam gerekiyor mu?programın
 çalışacağı herhangi bi klasör oluşturmam gerekir mi?
 herkese kolay gelsin.
 teşekkürler.