[Linux] FC3 te pencere yöneticisi ve wine

From: Ali Tevfik KURT (a_t_kurt@yahoo.com)
Date: Tue 13 Sep 2005 - 12:59:19 EEST

öerhaba.
FC3 kuulanıyorum.2 tane problemim var.birincisi
bilgisayarı ilk açtığımda pencere yöneticisi olarak
kde nin açılmasını istiyorum ama gnome açılıyor.bi
türlü ayarlayamadım.kde masaüstü ayarları sihirbazı
ndan da olmuyo.nerden ayarlayabilirim.ikici problem
wine ın kurulumu.kaynak koddan ./configure,make, make
install diyorum make install da bi klasörü
oluşturamadığı belirten bi hata veriyo zannederim.ben
wine ile win98 kullanmak istiyorum.kurulum öncesi
herhangi bi ayar yapmam gerekiyor mu?programın
çalışacağı herhangi bi klasör oluşturmam gerekir mi?
herkese kolay gelsin.
teşekkürler.