Re: [Linux] kde3.4.2 uzerinde ksirtet bozuk mu?

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.gen.tr)
Date: Mon 05 Sep 2005 - 09:52:48 EEST

Selam,
Paz 04 Eyl 2005 23:57 sularında, SULEYMAN AYDIN şunları yazmıştı:

> Hazir bu konuya egilmisken:
> Makina init 3 modunda iken calisacak bir sirtet/tetris var midir? Vardir
> diye dusundum, ama google'dan bulamadim. Ayrica 'ilk 1985 versiyonu'na yakin
> olursa/ya da aynisi? olursa sevinirim..
Konsolda çalışan bir tetris hiç aramadım, ben welltris aramıştım.
Bir X uygulaması olarak alwelltris, altetris, altertris, alhextris
isimli 4 farklı türü içeren bir paket var: ALTRIS

ftp://ftp.tux.org/pub/tux/bagleyd/altris
ftp://ibiblio.org/pub/Linux/games/arcade/tetris
http://www.tux.org/~bagleyd/altris.html

Esen kalın,
Nilgün