Re: [Linux] kde3.4.2 uzerinde ksirtet bozuk mu?

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Sun 04 Sep 2005 - 23:57:17 EEST

On Sun, 04 Sep 2005 21:59:31 +0300
 Görkem Çetin<gorkem@gorkemcetin.com> wrote:

> kurcalarken

> digerleri]
> daha
> >

> Merhaba
>
> Root kullanıcısı hakları ile chmod 755 $(whereis ksirtet) yazmak yeterli
> olur. Ksirtet hatalı paketlenmiş durumda. Hemen hemen tüm belli başlı
> dağıtımlarda böyle...

vay canina!.. Bu kadar kolay olacagi aklima gelmemisti..
Bir slackware kullanicisi olarak neden bunu dusunemedim, hayiflandim simdi.
Daha buyuk ve kde takiminin ustesinden gelebilecegi bir 'unutkanlik' oldugunu
zannetmistim.

ksirtet olmayinca gnometris de bir secenek olarak el altinda varmis..

Hazir bu konuya egilmisken:
Makina init 3 modunda iken calisacak bir sirtet/tetris var midir? Vardir
diye dusundum, ama google'dan bulamadim. Ayrica 'ilk 1985 versiyonu'na yakin
olursa/ya da aynisi? olursa sevinirim..

bilgi icin tekrar tesekkurler