[Linux] sistem açılmıyor

From: Ali Tevfik KURT (a_t_kurt@yahoo.com)
Date: Mon 05 Sep 2005 - 10:02:09 EEST

fc 3 kullanıyorum.wine ın rpm paketini root haklarını
kullanarak kurdum.fakat wine masaüstü menüsünde
çıkmadı.programın kurulduğu klasörlere baktım.fakat
çalıştıramadım.daha sonra bilgisayarı sonra açıp
(bilgisayarda XP ce FC3 yüklü) fc3 ü aömak istediğimde
sistem açılmadı.siyah bi ekran ve çarpı şeklinde bi
mause imleci başka bi şey yok.öylece kalıyor.linux
sistem disketiyle sistemi açmaya çalıştığımda ise
"kernel panic:vfs:unable to mount root fs on 03:01"
diye bi mesaj veriyo ve sistem açılmıyo.sistemi fc3 cd
leriyle güncelleme yapmak istediğimde önyükleyiciyi de
güncellemek istediğmde kurulu kernel paketi yok
diyor.önyükleyiciyi güncellemez sistemi güncellersem
yapıyor ama sonuç yine değişmiyor yani sistem yine
açılmıyor.
bu konuda napabilirim verilerimi kurtarmam mümkün
mü?sistemi nasıl onarırım?
birde sadece win98 de çalışan bi program var.xp win98
ve fc3 ü aynı anda kurabilir miyim?izlemem gereken yol
nasıl omalı?
teşekkürler.
iyi çalışmalar.