Re: [Linux] Web Camera-TV kart-Virüs

From: Zeki Çatav (zcatav@isnet.net.tr)
Date: Mon 10 Oct 2005 - 13:47:19 EEST

Pzt, 2005-10-10 tarihinde 01:08 +0300 saatinde, "Op.Dr.İlhan Akaslan"
yazdı:
> Merhaba arkadaşlar..
> 98 ve xp den bıkmış biri olarak aldım bir linux (gelecek 3.0) kurdum
> birkaç denemeden sonra şimdi çözmeye çalışıyorum.. Tabii xp de HD (3
> bölüm) birinde .. Tedbir olarak duruyor .. Grub sayesinde istediğime
> gidiyorum tam öğrendikten ve sorunlar bitince linux a geçeceğim.
> Sorunlarım:1-HD min 3. yedek bölümünü göremiyorum. Tabii DOS formatında
> nasıl görebililirm..
> 2-Web cameramı kuramadım
> 3-TV kartımı söylendiği şekilde modules te yazdım ama görüntü elde
> edemedim..
> [...]
Merhaba,
Hoşgeldiniz. Size daha yeni bir dağıtım özellikle de Debian bazlı bir
dağıtım öneririm. Hayatın güçlükleri giderek artmasın istiyorsanız
"Sarge" kurun, yumuşak geçiş istiyorsanız "Knoppix 4.0, Kanotix 2005-03
gibi bir çalışan CD deneyin ve beğendiğinizi diske kurun.
Ağ kamerası hiç kullanmadım ama kullananlar yardımcı olabilir sanırım.
TV kartı için knoppix ve kanotix menülerinde kurulum ve ayar seçenekleri
var.
Antivirus olarak "Clamav" işinize yarar.
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav
http://kalpdamar.hekimi.com