Re: [Linux] Web Camera-TV kart-Virüs

From: Serbulent UNSAL (serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr)
Date: Mon 10 Oct 2005 - 15:21:10 EEST

Zeki Çatav wrote:

>Pzt, 2005-10-10 tarihinde 01:08 +0300 saatinde, "Op.Dr.İlhan Akaslan"

>Merhaba,
>Hoşgeldiniz. Size daha yeni bir dağıtım özellikle de Debian bazlı bir
>dağıtım öneririm. Hayatın güçlükleri giderek artmasın istiyorsanız
>"Sarge" kurun, yumuşak geçiş istiyorsanız "Knoppix 4.0, Kanotix 2005-03
>gibi bir çalışan CD deneyin ve beğendiğinizi diske kurun.
>Ağ kamerası hiç kullanmadım ama kullananlar yardımcı olabilir sanırım.
>TV kartı için knoppix ve kanotix menülerinde kurulum ve ayar seçenekleri
>var.
> [...]
Merhaba,

Sanırım bu makina kişisel kullanım için yapılandırılıyor. Bu durumda bir
anti-virus programına gereksinim olduğunu düşünmüyorum. Linux üzerinde
çalışan bir kaç deneysel amaçlı yazılmış virus olduğunu bilsem de,
bunların hiçbiri yayılmayı başarabilmiş değil bildiğim kadarıyla.

İyi günler iyi çalışmalar.