[Linux] Web Camera-TV kart-Virüs

From: Op.Dr.İlhan Akaslan (iakaslan@ttnet.net.tr)
Date: Mon 10 Oct 2005 - 01:08:41 EEST

Merhaba arkadaşlar..
98 ve xp den bıkmış biri olarak aldım bir linux (gelecek 3.0) kurdum
birkaç denemeden sonra şimdi çözmeye çalışıyorum.. Tabii xp de HD (3
bölüm) birinde .. Tedbir olarak duruyor .. Grub sayesinde istediğime
gidiyorum tam öğrendikten ve sorunlar bitince linux a geçeceğim.
Sorunlarım:1-HD min 3. yedek bölümünü göremiyorum. Tabii DOS formatında
nasıl görebililirm..
2-Web cameramı kuramadım
3-TV kartımı söylendiği şekilde modules te yazdım ama görüntü elde
edemedim..
4-virüs programı kullanacakmıyım ne kullanayım..
Ama daha seri bir işletim sistemi gibime geldi.. Ve herşey hazır gelmiş.
Sistem hızlı çaşışıyor.. Birde tebdili mekanda hayır vardır ya şimdilik
ÇOK hoş gibi..
Teşekkürler.