Re: [Linux] Linux'ta firewall

From: Aytekin Aygun (aytekin@aygun.tr.tc)
Date: Fri 25 Nov 2005 - 09:10:18 EET

Merhaba
firestarter'ı denemenizi tavsiye ederim. Ben fedora'da kullanıyorum. Çok
da memnunum. Firestarter'ın grafik arayüzünü kullanabileceğiniz gibi
konsoldan da işinizi çok rahatlıkla görebilirsiniz. Konsol'dan kullanımı
için kendime bir ara küçük bir döküman oluşturmuştum. İsterseniz
gönderebilirim...

Kolay gelsin
Aytekin Aygün

Turgut Yazlak yazmış: