Re: [Linux] Linux'ta firewall

From: Kai Geek (kaigeek@linuxmail.org)
Date: Fri 25 Nov 2005 - 09:25:00 EET

buraya eklemek istedigim,
eger iptables tercih sebebiniz ise enderunix takımının geliştirmiş olduğu bir güzel de yonetim paneli var ve buna netustad deniyor. sizin projenize ışık tutabilir.

http://www.enderunix.org/netustad/

adresinden bilgi alabilirsiniz. ayrıca benimde daha önce uzerinde çalıştığım bir firewall yazılımı var ve yarım yamalak bir köşede duruyor. onu da size yollayabilirim.
saygı, sevgi, kai.