Re: [Linux] Re: Linux Toplu Mesajı, Sayı 14, Konu 27

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Wed 23 Nov 2005 - 16:57:41 EET

Merhaba,

On Wed, 23 Nov 2005, Op.Dr.İlhan Akaslan wrote:

> Biri yardım iste yağmur gibi akar demişti ama kiimseden seste çıkmadı ne
> yapayım.. Fikriniz ve yardımınız..???

http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/linux-baslangic/2005/Oct/0126.html

adresindeki iletinizi tekrar okudum ancak kendi adıma yardımcı olabilecek
birşey görmedim.

Bunun nedeni biz ne kameranızın, ne TV kartınızın marka modelini
söylememiş olmanız. 1. ve 4. sorularınız için yanıt yazılabilir; ancak
hepsine birden yanıt yazmayı tercih ederdim şahsen.

Evet yardımcı olmayı seviyoruz liste üyeleri olarakta. Ancak soruları
soranın da bize yardımcı olup ayrıntıları vermesi gerekiyor.

Saygılar,

--
Devrim GUNDUZ
Kivi Bilişim Teknolojileri - http://www.kivi.com.tr