Re: [Linux] Re: Linux Toplu Mesajı, Sayı 14, Konu 27

From: Op.Dr.İlhan Akaslan (iakaslan@ttnet.net.tr)
Date: Wed 23 Nov 2005 - 15:37:24 EET

Arkadaşım kusura bakmayın Ben windows kullanıyorum ve yaklaşık 6 aydan beri
pasif olarak sizleri izliyorum.. İnternetten Gelecek Linux 3,0 aldım kurdum
hiçbirşeyi tanıtamadım.. herkes o geri bir sürüm sen ileri birşeyler al
dediler.Ama internete girdim.. Sonra bir arkadaştan suse 10,0 aldım kurdum..
İnternete dahi giremiyorum.. Bir arkadaş fişini takmıyorsun espirisinde
bulundu.. Ne yapayım yaaa fişini bulamıyorum. Altımda Porche var ama anahta
yok neye yarar .. harwearim tabii ki windows a uygun inanıyorum ki bişr defa
her bir şeyi tanıtsam çökmeden yıllarca kullanacağım bir sistem olur ama ne
fayda.. Korkumdan windowsuda kaldırmayorumm.. Biri yardım iste yağmur gibi
akar demişti ama kiimseden seste çıkmadı ne yapayım.. Fikriniz ve
yardımınız..???