Re: [Linux] Slackware Linux 10.2 ekraný problemi

From: Korhan GURLER (korhan.gurler@pro-g.com.tr)
Date: Fri 11 Nov 2005 - 12:09:10 EET

Merhaba,

Yeni bir Slackware kullanicisi iseniz hic xorg.conf dosyasini
duzenlemekle ugrasmayin, xorgsetup programini kullanin derim. Cok basit
bir sekilde size ayarlari yapacaktir.

Umarim isinize yarar. iyi calismalar

On Fri, 2005-11-11 at 04:17 +0200, Selçuk Delen wrote:
> Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba ben yeni Slackware Linux 10.2
> kurdum ama henüz x ortamına geçemedim bir türlü ekran kartımı
> tanıtamıyorum daha dogrusu nereden nasıl tanıtacagımı bulamıyorum
> kurulumdan configurasyona bakıyorum ama ekran kartıyla ilgili bişey
> bulamıyorum konsoldanmı yapılacak yoksa bu ayar eger öyleyse neler
> yapmalıyım yazarmısınız yardımcı olursanız sevinirim çimdiden teşekkürler..

Korhan GURLER, Sistem ve Guvenlik Uzmani
Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd. Sti.
Tel: +90 312 210 14 94   Web: http://www.pro-g.com.tr
******      Guvenliginiz Geleceginizdir      ******