[Linux] Slackware Linux 10.2 ekranı problemi

From: Selçuk Delen (scakis@gmail.com)
Date: Fri 11 Nov 2005 - 04:17:58 EET

    Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba ben yeni Slackware Linux 10.2
kurdum ama henüz x ortamına geçemedim bir türlü ekran kartımı
tanıtamıyorum daha dogrusu nereden nasıl tanıtacagımı bulamıyorum
kurulumdan configurasyona bakıyorum ama ekran kartıyla ilgili bişey
bulamıyorum konsoldanmı yapılacak yoksa bu ayar eger öyleyse neler
yapmalıyım yazarmısınız yardımcı olursanız sevinirim çimdiden teşekkürler..