Re: [Linux] Muhasebe programı?!?!?

From: DijiTem|Elektronik LinuX Hizmetleri (linux@dijitem.net)
Date: Mon 09 May 2005 - 09:25:44 EEST

Yardımlarınız için çok teşekkürler Yüksel bey! Muhasebeci 0.5'i kaldırıp, mysql'i tekrar yapılandırdım, ardından

yeni kullanıcı ekledim. Muhasebeci'yi tekrar kurduğumda dediğiniz gibi http://muhasebeci.iqchoice.com/forum
inceledim, gözüme mysql sürümü çarptı, FC3'te hatırladığım kadarıyle mysql'in yeni sürümü vardı, muhasebeci
yazılımı bundan dolayı problemli çalışıyordu, mysql sürümünü değiştirdiğimde yazılım problemsiz çalışmaya başladı.
Herkeze yardımlarından dolayı çok teşekkürler, bir arkadaşımızı daha linux dünyasına sok muş olduk (like matrix blue pil).