Re: [Linux] debian'da ekran sorunu

From: Timuçin Kızılay (tim@ideefixe.com)
Date: Thu 24 Mar 2005 - 12:29:32 EET

kurulum başlarken enter'a basıp geçmek yerine video=vga16:off yazdım kurulum
ekranları düzgün geldi. ama şimdi de kurulum bitti deyip restart ettikten
sonra yine ekran yamuldu... Düzeltmek için ne yapsam bilmiyorum. ekranın en
alt bir iki satırı görünmüyor. sanki ekran 2-3 satır aşağıya kaymış gibi
görünüyor. en alt satırlar görünmediği için de komut verirken görmeden
yazmak zorunda kalıyorum...