Re: [Linux] linux'un taþýnabilmesi?

From: M.Sinan BEYRIBEY (msinan@linux.uludag.edu.tr)
Date: Thu 24 Mar 2005 - 12:23:54 EET

Merhaba,

> Arkadaþlar merhaba,
> Uzatmadan konuya giriyorum,linux yüklü hardiskimi
> baþka bir masaüstü bilgisayarýna takdýðýmda "kernel
> panic" gibi þeyler söyleyip açýlmýyor.Windows ta ise
> hangi makine nereye götürürsem götüreyim ewindows
> açýlýyor.
Findows konusunda emin misiniz? Sanirim 3 donanim degistikten sonra
calismiyordu ? En azindan ben daha gecen gun calistiramadim :)
> Bunu nedeni nedir?(Mandrake,Suse,Gelecek bu
> þekilde yaptý diðer daðýtýmlarýn aynýsýný yapacaðýný
> düþünüyorum)

Kurulumu yaptiginiz makinada disk hangi ide channel da ise ayni sekilde
takarsaniz yeni makinada sorun olmaz. Bir de tabi ki dagitimla standart
gelen cekirdegi kullandiginizi varsayarsak.. Ozel bir cekirdek derlemisseniz
sorun olusabilir.

> Þimdiden Teþekkürler.Ýyi Çalýþmalar

iyi calismalar.