[Linux] debian'da ekran sorunu

From: Timuçin Kızılay (tim@ideefixe.com)
Date: Thu 24 Mar 2005 - 10:41:10 EET

notebook bilgisayarıma debian kurmaya uğraşıyorum.
debian-30r4-i386-binary-1_NONUS.iso dosyasını indirip CD'ye yazıp oradan
kurmaya çalıştım. Kurulum başladığında ekran kartını bir şekilde yanlış
algılıyor, text ekranlarda ekranın en alt birkaç satırı görünmüyor, haliyle
kurulum seçenekleri falan okunmuyor. ekran kartım başka işletim
sistemlerinde sis650 diye geçiyordu. sanırım biyerlerde bir parametre girsem
olacak ama nereye ne parametre girebileceğimi bilmiyorum.