Re: [Linux] en iyi kurulum hangisi?

From: cem aytar (cemaytar@gmail.com)
Date: Wed 16 Mar 2005 - 16:45:42 EET

aslinda aradigim tek sey hiz. islemcim amd 64bit 3000+ (s754)
ben de o dagitimdan o dagitima gecmekten biktim dogrusu.
mesela bir ornek vereyim: bolumumuzde amd 2800 (barton mu semprom mu
emin degilim) islemcili bilgisayarlar var ve debian sarge kurulu. ben
ise bilgisayarimda mandrake 10.1 , Ubuntu ve Mepis denedim.
kisaca openoffice bende daha yavas aciliyor gibi geldi.
bilmiyorum cok mu ac gozluyum sizce ..
yoksa birseyleri yanlis mi yapiyorum?

http://www.ceng.metu.edu.tr/~e1347160
cemaytar@gmail.com