Re: [Linux] Mandrakelinux 10,1" ve USB Modem

From: Tolga Günkut (hardheart@gmail.com)
Date: Fri 11 Mar 2005 - 10:26:13 EET

Eger modeminiz ethernet desktekliyor ise sisteme girdikten konsoldan
root'A gecin. Sonra "dhclient eth0" komutu ile internete kolayca
baglanabilirsiniz. Yok usb ise, www.linux-usb.org ve modeminizin resmi
sitesinden gerekli bilgileri ulasabilirsiniz. Kolay gelsin.

Ben öğrenerek öğreten bir öğrenciyim.