[Linux] Mandrakelinux 10,1" ve USB Modem

From: P.K. 06 (yagri@mynet.com)
Date: Fri 11 Mar 2005 - 09:33:04 EET

Merhabalar...
Bilgisayarımda Mandrakelinux 10,1 dağıtımı var, ayrıca Modemim (ZyXEL 600 series). Sistemde modemi linux'a nasıl tanıtacağımı ve de internet ayar işlemlerini nasıl gerçekleştirebileceğimi bilmiyorum. Gereak internet üzerinden, gerekse kitaplar aracılığıyla öğrendiğim bazı yolları enedim, fakat, özellikle internet bağlantısını kurmada zorluklar yaşıyorum. Çünkü birçok bilişim terim ve sözcüğün henüz anlamlarına vakıf olamadım. Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz. Teşekkürler!

Bora Yağrı