[Linux] turkce karakter sorunu!!!???

From: deniz (deniz@vertigo.gen.tr)
Date: Thu 10 Mar 2005 - 18:30:38 EET

Merhaba,

turkce karakter sorunu hakkinda ufak bir soru. bilgisayarimdaki tum programlar
ISO-8859-9 a gore ayarlanis durumda ve normal sartlar altinda turkce karakter
sorunu yasamýyorum. ancak gorkem cetin in mesajinda (gorkem in ki ornek oldu)
karakterler bozuk geldi -ki bazen de duzgun geliyor. beni esas sasirtan
"business card" taki bilgilerinde bozuk gelmesi oldu. sonucta bu dosya
ilistirilmis olmasindan dolayi iceriginin degismemesi gerekiyor.

bu konuda kalici bir cozum yokmudur?

sevgiler
deniz

deneme: ðüiýÝÝÝÝçöööÖÖÇÇÇ (bakalim bu mesaj bana nasil geri gelecek)