Re: [Linux] php Linux HOst İhtiyaclarınız içi n

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Sun 06 Mar 2005 - 00:42:08 EET

> kısaca benim kendime en çok guvendiğim nokta security benim hostumdaki bir
> site hacklensin parasını ve yitirilen itibarin zararını ben karşılaşayacagım

Ne kadar overseniz ovun host edebilecegim bir sitem olmadigindan
sizden hosting almayacagim. snortu tabi ki bilyiorum, merak ettigim
snort ve daha bir cok program diye kastettiginiz diger programlar
nelerdir ve hangi ayarlarla calistiriyorsunuz?

Merak etmeyin, rakip olmak icin degil, daha guvenli bir dunya icin soruyorum.

Reklam degil teknik bilgi verirseniz daha memnun olurum. Tabi verdiginiz
teknik bilgilere kendi guvenliginiz icin sinirlama getirmenizi hos karsilarim :)

Saygilar.