Re: [Linux] Xmms ye alternatif mp3 çalıcı

From: Ali E. Pusane (apusane@nd.edu)
Date: Sat 05 Mar 2005 - 06:03:15 EET

Merhaba,

Uzun zamandir Red Hat ve turevlerini kullanmiyorum ama birkac yil
oncesinde RH 9.0 da ayni problemle karsilasmistim. Elimde o zamandan kalma
bir xmms-mpg123-1.2.7-21.i386.rpm dosyasi var. Bu dosya xmms e disaridan
mp3 destegi veriyor, boylece xmms den vazgecmek zorunda
kalmiyorsunuz. Google dan search edip fedora icin gerekli versiyonu
bulabilirsiniz sanirim. Olmazsa bana mesaj atarsaniz ben elimdeki
versiyonu gonderebilirim.

Umarim isinize yarar,

Saygilar, Ali.