[Linux] 2.6.9 Çekirdeði Ntfs Dosya Sistemi

From: Aydin Kayaz (aydinkayaz@gmail.com)
Date: Sat 05 Mar 2005 - 05:01:19 EET

                       Merhaba;
Fedore Core 3 Sürümünü kullanıyorum. Makinenin harddiski ikiye ayrılmış
durumda. Windowstaki D bölümüne ulaşmak için ilk olarak

$ mkdir /mnt/Windows

komutu ile dizin açıp

$ mount -t ntfs /dev/hda2 /mnt/Windows

komutu ile D sürücümü bağlamaya çalıştım fakat şu hatayı aldım.

mount: dosya sistemi türü ntfs çekirdek tarafından desteklenmiyor

Bana garip geldi. Daha eski çekirdekte desteklenen dosya sistemi şimdi
neden desteklenmiyor. Vaya sistemimde kurulmayan bir paketten dolayı mı
bu hatayı verdi ?

--
Aydin Kayaz <aydinkayaz@gmail.com>
Sokak A.S