[Linux] Xmms ye alternatif mp3 çalýcý

From: Aydin Kayaz (aydinkayaz@gmail.com)
Date: Sat 05 Mar 2005 - 04:00:19 EET

Çok sağolun. Linux dünyasında yeni olunca böyle çok soru soruluyor işte.
Şimdi ben Gelecek Linuxu beğenmediğim için sildim. Ve yerine Fedora Core
3 ü yükledim. Harika çalışıyor işte istediğim ortam diyebilirim. Yani
neredeyse tüm donanımlarımı kendisi buldu tanıdı ve yapılandırdı. Bana
izlemek kaldı. Sadece Tv izleme programının ayarlarını ben yaptım. Bu da
çok kolay oldu. Şimdi ben neden yıllarca Linuxe geçmek için beklemişim
şaşaıyorum doğrusu. Gelelim sorularıma;

1- Xmms den Red Hat mp3 kodlarını çıkartmış. Bunu nereden mi biliyorum
çünkü Xmms ile mp3 dinlemeye kalkınca bu açıklama geldi. Şimdi benim
istediğim Fedora altında başka hangi programla Mp3 dinleyebilirim
(Dağıtımın dışına çıkmak istemiyorum)?