Re: [Linux] Yeni bir dağıtım İstiyorum

From: Emre Kadıoğlu (kadiogluemre@gmail.com)
Date: Thu 03 Mar 2005 - 23:39:50 EET

donanım sorunlarınıza değinecek olursak büyük ihtimalle hangi dağıtımı
kullanırsanız kullanın aynı sorunlar ile karşılaşacaksınız, burada
karşılaştığınız sorunları donanımızın markası ve modeli ile birlikte bu
listeye gönderirseniz büyük ihtimalle sorununuzu çözersiniz. ekran ve
ses kartınızla ilgili bir sorun yaşayacağınızı zannetmiyorum, tahminimce
modeminizde bir winmodem bu sizi linux bilmeyen bir kullanıcı olarak
biraz terletecek, tarayıcınızın modelini bilmiyorum ama aşağıda
vereceğim adresten çalışıp çalışmadığını kontrol edebilirsiniz eğer orda
tarayıcınızın desteklendiği yazıyorsa ve çalıştıramazsanız buraya
gönderin yardımcı oluruz.

http://www.sane-project.org/cgi-bin/driver.pl

c++ için derleyici olarak gcc ve ide olarak da anjuta yı
kullanabilirsiniz. delphi içinde yanlış hatırlamıyorsam kylix isimli
bir derleyici vardır ama bundan emin değilim bilen arkadaşlar
düzeltsinler.