RE: [Linux] Yeni bir dağıtım İstiyorum

From: Aydın Kayaz (aydinkayaz@gmail.com)
Date: Fri 04 Mar 2005 - 00:17:46 EET

 İlk olarak cevap için sağol.
Evet daha önceleri win modemim vardı ve sorun yaşıyordum. Ama artık router
özellikli bir ADSL modemim olduğundan bu sorunum yok. Fakat ses sorunum
devam ediyor. Modeli şöyle;
Asus A7V8X-X modeli. anakartın chipseti KT 400 ve sesin ise ADI 1980 Fakat
onboard. Anakartın Asustaki sayfası ve bilgiler sunlar:
http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=13&l3=62&model=227&modelmenu=1
 Cevabın için sağol.