Re: [Linux] Batch file icin password'suz scp veya rsync nasil?

From: koray (koray@nsswb.com)
Date: Thu 30 Jun 2005 - 16:14:59 EEST

Nilgun hanim,verdiginiz bilgiler için tesekkur ederim, ancak bu yontemi
bildigimi ve bash script ile yapmak istedigimi soylemistim.ornegin perl
ile yazilmis soyle bir script buldum.

#!/usr/bin/perl

$ftp = Net::FTP->new($ftphost, Debug => 0, Port => 21 );
$ftp->login($ftpuser,$ftppass);
$ftp->binary();
$ftp->put("/backup/servername.tgz","/servername/$date.tgz");
$ftp->quit();

amacim yukaridakine benzer mantıkta birsey yapmak.ben ftp yerine rsync
veya ssh kullanacagim ve password gordugu yere $sshpass'i yapistiracak.
Tekrar tesekkurler

Selamlar