Re: [Linux] Batch file icin password'suz scp veya rsync nasil?

From: Kenan Gürsoy (gursoy@be.itu.edu.tr)
Date: Thu 30 Jun 2005 - 16:32:51 EEST

bunun için sanırım expect betiği hazırlayıp bash betiğinizde şifre
sorulan kısımlarda bu betiği çalıştırarak password: sorularına bir
değişkenle cevap verebilirsiniz. yanlız ssh anahtarı kullanmanın bash
betiğinde niye kullanılmayacağını anlayamadım belki farklı sistemlere
girişi yapacağınız içindir.aşağıdada işinize yarayacak bişeyler
bulabilirsiniz

http://rootprompt.org/article.php3?article=5760

Saygılar