Re: [Linux] Slax LiveCD - yardim lutfen

From: mim haldun (haldun@gmail.com)
Date: Sat 18 Jun 2005 - 20:24:35 EEST

Merhaba tekrar,

> slax in resmi sitesinde forum sayfalarini bir nacizane karistirin derim.
> Birde olası program hatalarını daha hizli cozebilirsiniz. Birde tam hata
> nesajini buraya kopyalarsaniz size daha rahat yardimci olabiliriz.

Slax ile ilgili birçok siteyi karıştırdım. Doğrusunu söylemek gerekirse,
türkçe, ingilizce ve almanca sayfalardan umduğumu bulamadım. Sadece daha
detaylı bilgiyi ispanyol sitelerinde teşhis ettim, fakat ispanyolcam tüm
yazılanları teknik tarzda yazılanları anlama adına yetersiz olduğu için
tesbitim tam olmadı.

Pek yardımcı olamadım ama hata iletisini buraya yazarsaniz cok daha cabuk
> yanit alabileceginizi dusunuyorum. Saygilar..

kısaca hata raporunun gelişimi şöyle:

root şifresiyle girip gui koduyla kde yi başlatıyorum. Slax 4.1.3 bu livecd.
sonra creating /etc/X11/xorg.conf... yazıp all done run starx now mesajını
veriyor.

fatal server error:
no screens found

XIO: fatal IO 104 (connection reset by peer) on X server "0.0" after 0
request (0 known processed) with 0 events remaing

diyerek

root@slax:~# 'e dönüyor.

budur Slax 4.1.3 teki hata raporum. Pentium 3 600mhz pc var bizde.

Simdiden tesekkür ederim.