Re: [Linux] ��

From: mehmet turkoglu (mehmetturkoglu@gmail.com)
Date: Sat 18 Jun 2005 - 17:02:50 EEST

Hazýr bu konu açýlmýþken ben de þunu sorayým.
Peki dosyayý tty1 de indirmek istersem dosyanýn olduðu linki wget'in yanýna
nasýl kopyala yapýþtýr yaparým. Yani download olurken ben X ekraný kapatmak
istiyorum.
Bir de bazý dosyalarýn linkinde direk adresi görünmüyor. Ancak o linke
týklarsan dosyayý indirebiliyorsun. Bu tür linkle gösterilen dosyayý wget
ile nasýl indirebilirim?

On 6/18/05, Emre Kadýoðlu <kadiogluemre@gmail.com> wrote:

> shutdown 03:00 komutu saat 3 te bilgisayarý kapatýr. Fakat bir iþlemin
> bitiminde bilgisayarýn kapanmasýný saðlamak için
>
> # wget http://www.cektiginiz-dosya.com/dosya.tar ; shutdown
>
> komutu wget surecinin bitmesinden sonra bilgisayarý kapatýr.
> kullandýðýnýz komuttan sonra ; iþaretini koyup baþka bir komut
> yazarsanýz, ilk verdiðiniz komutun sonlanmasýndan sonra iþletilir.
> mesela gece bilgisayarýnýzý kernel derlemesi için býrakýp daha sonra
> kendini yeniden baþlatmasý için ayarlayýp yatýp sabah yeni derlediðiniz
> kernelle karþýlaþabilirsiniz ya da Kernel Panic uyarýsýyla güne kötü bir
> [...]

Mehmet Recep Türkoðlu
Ýtü Maden Müh.
jabber: turkoglu@jabber.org
msn: turkoglu1983@hotmail.com