Re: [Linux] Slax LiveCD - yardim lutfen

From: Tolga Günkut (hardheart@gmail.com)
Date: Sat 18 Jun 2005 - 00:53:54 EEST

On 6/17/05, mim haldun <haldun@gmail.com> wrote:

> Merhaba,

Merhaba

> - Daha önceden de sormustum. Xp ve SuSe yüklü pc min üzerine bir
> ücüncüsünü kurmak istiyorum diye. Ama sartlar öngörür mü bilmiyorum
> acikcasi. Simdi sadece bir Slackware denemesi icin SLAX acmak istedim.
> LiveCD diye. Ama kurulum yaparken boot ekraninda sifre soruyor ve girdikten
> sonra
>
> GUI komutunu vermemi istiyor. KDE kullanmak icin.
>
> Bu komuttan sonra " all done. Run startx now.." yaziyor ve startx komutunu
> verdigimde ise
>
> Fatal Error diyerek monitoru görmüyor.

slax in resmi sitesinde forum sayfalarini bir nacizane karistirin derim.
Birde olası program hatalarını daha hizli cozebilirsiniz. Birde tam hata
nesajini buraya kopyalarsaniz size daha rahat yardimci olabiliriz.

Bu oysa bir LiveCD ve ne yapacagimi sasirdim bir anda. Zaten ücüncü os i
> kurarken sorun yasayacagimi tahmin ediyordum, ama Slax ta hemence bir
> hardware sorunu cikmasi sasirtti beni dogrusu.

Pek yardımcı olamadım ama hata iletisini buraya yazarsaniz cok daha cabuk
yanit alabileceginizi dusunuyorum. Saygilar..

--
Ben öğrenerek öğreten bir öğrenciyim.