Re: [Linux] Sn. Zorlu

From: Dogan Zorlu (doganzorlu@doganzorlu.com)
Date: Wed 15 Jun 2005 - 13:10:34 EEST

Selam,

> 3. Ne demek yanlis mouse secmek? x86 yerine Power islemci'ye kurmaya
> calisiyormusum gibi soylemissiniz bir de. Sn. Zorlu distro'ya gore mouse
> secmek olur mu? Lutfen bu talihsiz soz burda kalsin

Anlamak istemeyen anlayamiyor, agzimin payini verdiniz tesekkurler.. -:)
Cevaptan bu sonucu çıkardığınız için vardım ilk yargıya.

> 4. Donanim firmware filan. Ayni sistemde farkli OS'ta daha driver olayina
> girmeden irq larda problem yasamayan cihaz os degisince mi problem
> yaratmaya basliyor?

Evet, hatta aynı cihazın aynı pci yuvada takılı iken bir çalışıp bir
çalışmayanını şu anda kullanıyorum. Makina mı ? Şu anda size bu cevabı
yazdığım windows.

> 5. Squid'de verdiginiz rakam 50 mi 100 mu? Teknik insansiniz bu kadar
> genis aralik vermeyi nasil basariyorsunuz? 3-5 der gibi. acik soyleyeyim
> 100 kullanici'yi baglamak proxy icin is bile degildir ancak rakam 300'e

Sizin gibi binlerle kullanıcının çalışığı yerlerde kurmadım, 50-100 yönetim
tarafından belirtilen restriction lar yüzünden gün içinde değişen rakam
içindi. Yetkili zamana bağlı bağlanma izni olanlar gibi.

> 7. DITRO WATCH DA GEZINMENIN NESI ILGINC? Gezdim baktim neden populermis
> diye anlamak icin okudum. usenmedim kurdum? EEE ilginc olan ne? sizin bunu
> yapmamaniz mi?

Evet, tüm distroları deneyip 1 ondan 2 bundan 3 bundan hata bulup tamamı
para etmez sonucuna vardığınız için.

Klasik olacak ama madem bu kadar muzdaripsiniz neden kullanıyorsunuz ?
Cevaplarımızı beğenmiyorsanız ve anlamaya da yanaşmayacaksanız neden hala
buraya yazıyorsunuz ?

Kalın Sağlıcakla,

Son.