[Linux] Sn. Zorlu

From: mziya@linuxsistem.com
Date: Wed 15 Jun 2005 - 09:09:24 EEST

Sn. Zorlu,
Linux ile problem cozmenin insana keyifli zihin jimnastigi yaptirdigini
yadsimiyorum Eger hosunuza giden buysa dogru yoldasiniz. Ancak daha fazla
egzersize ihtiyaciniz var cunku cok ciddi hata icindesiniz.
1. Debian 3 yillik gelisim surecinde nasil olurda o kadar titiz paket
secer ama bir mail applet de sorun yasar?
2. X'in sorunlarini debian 'a atma diyorsunuz? XF86 yi modifiye edip
sisteme katan hatta acikca da bu modifiyedir XF86 buna destegini vermez
diyen Debian degil midir?
3. Ne demek yanlis mouse secmek? x86 yerine Power islemci'ye kurmaya
calisiyormusum gibi soylemissiniz bir de. Sn. Zorlu distro'ya gore mouse
secmek olur mu? Lutfen bu talihsiz soz burda kalsin
4. Donanim firmware filan. Ayni sistemde farkli OS'ta daha driver olayina
girmeden irq larda problem yasamayan cihaz os degisince mi problem
yaratmaya basliyor?
5. Squid'de verdiginiz rakam 50 mi 100 mu? Teknik insansiniz bu kadar
genis aralik vermeyi nasil basariyorsunuz? 3-5 der gibi. acik soyleyeyim
100 kullanici'yi baglamak proxy icin is bile degildir ancak rakam 300'e
vardiginda neler oluyor isterseniz biraz arastirin.
6. SAYDIGIM SORUNLARIN OZELLIKLE BASIT ,CAN SIKICI VE SASIRTICI SORUNLAR
OLDUGUNU , BIR ORNEKLEME AMACI TASIDIGINI, COK DAHA GARIP SACMA VE HER
YANIYLA BEN OLGULASMADIM DIYE BAGIRAN SISTEM SORUNLARININ HER GUN AMA HER
GUN YASANDIGINI BILMEZ MISINIZ ?
7. DITRO WATCH DA GEZINMENIN NESI ILGINC? Gezdim baktim neden populermis
diye anlamak icin okudum. usenmedim kurdum? EEE ilginc olan ne? sizin bunu
yapmamaniz mi?