RE: [Linux] Linux Hakkında Bir Kaç Söz..

From: Mehmet Ziya Ozudogru (mziya@linuxsistem.com)
Date: Wed 15 Jun 2005 - 00:45:47 EEST

Sn. Turkoglu

Debian'ın 3 yıllık gelişimi az bir süremidir? Debian paket seçim sürecinin
ciddiyeti bilinmez mi ve bununla övünülmez mi?( . Ama linux'ta ise yeni
sürüm daha ortaya çıkar çıkmaz kendini kullanıcıların bilgisayarında
buluveriyor)

CATIA adlı gelişmiş CAD programının linux sürümleri mevcuttur. Hangi
işletmede CATIA yüklü pc lerin linux olduğu görülmüştür? Bir de yazılımların
linux versiyonu çıksa(mesela autocad) linuxa geçmeyen kalmaz heralde

  _____