Re: [Linux] Linux Hakkında Bir Kaç Söz..

From: mesut (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Tue 14 Jun 2005 - 22:41:18 EEST

Mehmet Ziya Ozudogru yazmış:

> Sonuç...
>
> Yıllardır hangimiz sunucu kurarken , yedek alırken, database
> yönetirken, desktop olarak kullanmaya çalışırken kendimizi rahat
> hissedip sadece iÅŸimize konsantre olabildik HANGÄ°MÄ°ZÄ°N MAKÄ°NESÄ° DUAL
> BOOT WİNDOWS/LİNUX DEĞİL? HANGİMİZ ELİMİZİN ALTINDA DERLİ TOPLU BİR
> SİSTEMDEN ÇOK PROGRAMLAR DERLEMESİ BİR GARİPTEN BAŞKA BİR ŞEYLE
> UÄžRAÅžMADIÄžIMIZI HÄ°Ä°SETMEDÄ°K?
>
> *LİNUX’UN SADECE LİNUX’U YANİ ÇEKİRDEĞİ SAĞLAM İYİ İŞLENMİŞ VE ÖVGÜYE
> DEÄžERDÄ°R. SORUYORUM SÄ°ZE CAMÄ°A SORUN BENDE MÄ° ?*

ben sadece linux kullaniyorum. makinada 3 tane dagitim var. centos 4,
debian sarge ve pardus rootfs. isyerinde de durum ayni. bi tek ben linux
kullaniyorum. cok zorda kalirsam wine ile findos programlarini
calistiriyorum.
fedora 4 cikmis, indiriyorum onu da kuracagim :) fc4 de muhtemelen bol
miktarda bug vardir ama olsun yine de findosdan cok daha iyi benim gozumde.
biraz da linuxla karsilastirdiginiz findosu dusunun. gunde kac kere
restart ediyorsunuz? benim evde en cok kullandigim olan centos 4,
surekli acik. benim linuxlarimla bir derdim yok. hele findos ile
yasadigim sorunlardan sonra cennette gibiyim, gayet mesut ve mutluyum. :)

Mesut Güler