Re: [Linux] Re: blackbox ile 'alt+tab' gecisi

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Tue 14 Jun 2005 - 18:15:52 EEST

On Tue, 14 Jun 2005 13:07:38 +0300
 Volkan YAZICI <yazicivo@ttnet.net.tr> wrote:
> Merhaba,

Bilgi icin cok tesekkurler. Az, oz ve faydali.
Ayrica hemen 'tIk'ladim; ama sanirim asagida verdiginiz adresi duzeltmek
gerekiyor [baska birisine faydasi olur diyerek]:

http://blackboxwm.sourceforge.net/

X ortamlari acisindan linux dagitimlarinin aralarinda herhangi bir farklilik
olmadigini saniyorum, fakat digerlerini [dagitimlari] denemedigim icin
ogrenmek istedigim bir noktayi da sorabilir miyim?

Slackware ile Debian arasinda kayda deger farkliliklar var mi? Var ise bunlar
nelerdir? Bu konuyu detaylariyla ele almis bir yazi da yazilmistir mutlaka,
adresini verebilir misiniz?

Not; su anda kullandigim Slackware'den hic sikayetim yok, ancak cok duydugum
icin bir tek Debian'i 'merak' ettim..

tekrar tesekkurlerimle,

suleyman
saydin@anadolu.edu.tr