[Linux] Re: blackbox ile 'alt+tab' gecisi

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Tue 14 Jun 2005 - 13:07:38 EEST

Merhaba,

Bir kere şunu Blackbox kuıllanırken destur edinin: "Blackbox size hiç ama
hiçbir şey sunmaz; sade bir pencere yöneticisi dışında."

On Tue, Jun 14, 2005 at 09:43:02AM +0100, SULEYMAN AYDIN wrote:
> blackbox [X ortami olarak] icinde alt+tab ile uygulamalar arasinda gecis
> yapmak istedim [KDE de oldugu gibi]. Yapamadim.

Tüm tuş kombinasyonları ile ilgili sorularınız için: `bbkeys'.

> Ve.. Birden fazla masaustu goremedim. Bir uygulamayi 2.masaustune gondermek
> istedim, ama sadece "workspace 1" gorunuyor.
> Diger masaustlerine erisim/gecis cok kolay olmali, ama sanirim 'ben'
> goremiyorum.

Baştaki destur edinmek ile ilgili sözümü hatırlayın. (Blackbox ilk
açıldığında sadece bir tek masaüstü sunar. Diğerlerini siz kendiniz
oluşturmalısınız.)

> Ozellikle merak ettigim konu: Blackbox icinde 'Mouse' olmadan klavye tuslari
> ile uygulamalar ve masaustleri arasi gecis olamiyor mu?

http://blackbox.sourceforge.net/ adresini kurcalayın, tüm sorularınıza
cevap orada yatıyor.

İyi çalışmalar.

--
"We are the middle children of history, raised by television to believe
that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but