[Linux] blackbox ile 'alt+tab' gecisi

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Tue 14 Jun 2005 - 11:43:02 EEST

Merhaba,

blackbox [X ortami olarak] icinde alt+tab ile uygulamalar arasinda gecis
yapmak istedim [KDE de oldugu gibi]. Yapamadim.

Ve.. Birden fazla masaustu goremedim. Bir uygulamayi 2.masaustune gondermek
istedim, ama sadece "workspace 1" gorunuyor.
Diger masaustlerine erisim/gecis cok kolay olmali, ama sanirim 'ben'
goremiyorum.

Ozellikle merak ettigim konu: Blackbox icinde 'Mouse' olmadan klavye tuslari
ile uygulamalar ve masaustleri arasi gecis olamiyor mu?

Bu konularda tecrubesi olan paylasabilir mi?

sevgi/saygi, linux;

suleyman
saydin@anadolu.edu.tr