Re: [Linux] cd-rw baðlama hatasý

From: Ali Tevfik KURT (a_t_kurt@yahoo.com)
Date: Tue 14 Jun 2005 - 09:19:56 EEST

merhaba.
hata mesajýný yazsanýz daha iyiolur diye
yazmýþsýnýz.þöyle bi hata alýyorum:
aygýt baðlanamadý
oluþan hata
mount:/mnt/cdrom/etc/fstab ya da /etc/mtab içinde
bulunamýyor.

ayrýca baþlangýçtan cd içeriðine baktýktan sonra ayýr
ve daha sonra çýkar dediðimde de þöyle bi hata veriyo:
eject /dev/hdc failed

bahsettiðiniz xmms programýný kde masaüstü menüsünde
bulamadým.acaba baþka bir isimle mi bulunuyor.ben bi
mp3 dosyasýna çift týkladýðým zaman nauton diye
program çalýþýyor hemen sonrasýnda durduruldu diye
panel de bi uyarý beliriyor ve mp3 üçalamýyorum.

teþekkürler.
iyi çalýþmalar...

http://stanton-finley.net/fedora_core_3_installation_notes.html

http://www.mjmwired.net/resources/mjm-fedora-fc3.shtml