Re: [Linux] Skystar 2 & Uydu Kartları

From: Kerem Can Karakaº (kerem@ankabt.com)
Date: Tue 14 Jun 2005 - 00:35:10 EEST

On Mon, 2005-06-13 at 18:57, Tolga Onbay wrote:
> Arkadaşlar geçenlerde Skystar hakkında atılan mesajdan sonra şu uydu
> kartlarına epey bi sardım. Önümüzdeki günlerde bir PCI uydu kartı
> almak istiyorum. Ama uydu kartları hakkında hiçbirşey bilmiyorum.
> -Bana hangi kartı önerirsiniz?
Skystar 2
> -Yada kart değilde Alıcı almak dahamı ucuza gelir?
Hem evet hem hayır; bu daha çok ne yapmak istediğinize bağlı.
Ben şahsen kendi evime çıkarsam eğer; televizyon almayı düşünmediğim
için skystar bana daha mantıklı.
Ama skystar + bilgisyar fiyatına çok çok iyi Alıcılar almanız mümkün ki;
evde hazırda bir 70 ekran tv var ise daha mantıklılar.
> -SkyStar2 kartına iki çanak anten takılabiliyormu?
DiSEC1.2 destekliyor bildiğim kadarı ile bu da sanırım 24 ayrı lnb
bağlayabileceğiniz anlamına geliyor bir DiSEC1.2 switch ile
> -Skystar2 Linux ile uyumlumu?
evet
Ama SuSe ve debian(Bu sıra ile) tercih sebebidir.
Bir de Freevo projesine (freevo.sf.net) bir göz atınız efendim.