Re: [Linux] Aynı Mail

From: Umut Demirhan (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 13 Jun 2005 - 21:16:02 EEST

Sanirim pop3 protokolunun bir azizligi..
 Her e-mailin bir tekil ID numarasi olusturulur pop3 sunucu tarafindan.
Ve bu ID client tarafindan da saklanir, client bir sonraki pop
esnasinda bu ID'lere sahip e-mailleri almaz. POP3 sunucu clientin
istedigi her e-maili her an verir. Okundu/okunmadi olayina karismaz.
Zaten POP3 protokolu icerisinde bildigim kadariyla READ/UNREAD
diye bir flag da yok iletiler icin...
 Hatirlatidim kadariyla teorisi bu.
 Cozum onerisi degil belki ama IMAP kullanmak sizi tum
dertlerden kurtarabilir. IMAP'da sunucu uzerinden rahat
rahat okur herkes e-mailini....