[Linux] Skystar 2 & Uydu Kartları

From: Tolga Onbay (tolgaonbay@gmail.com)
Date: Mon 13 Jun 2005 - 18:57:17 EEST

Arkadaşlar geçenlerde Skystar hakkında atılan mesajdan sonra şu uydu
kartlarına epey bi sardım. Önümüzdeki günlerde bir PCI uydu kartı
almak istiyorum. Ama uydu kartları hakkında hiçbirşey bilmiyorum.
-Bana hangi kartı önerirsiniz?
-Yada kart değilde Alıcı almak dahamı ucuza gelir?
-SkyStar2 kartına iki çanak anten takılabiliyormu?
-Skystar2 Linux ile uyumlumu?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.