[Linux] Aynı Mail

From: Mert İzgil (linux@hebux.com)
Date: Mon 13 Jun 2005 - 17:38:31 EEST

Merhabalar,

Kurum içinde lokal bir sunucu kullanıyorum. Postfix ve dovecot ikilisi mail işlerini yürütüyor. Fetchmail yardımıylada, mailleri lokal sunucuya çekiyorum..

Clientlar Outlook ve Outlook Express kullanıyor. Clientların hepsinde, "Maillerin bir kopyasını sunucuda bırak" işaretli. Yanlız bu noktada şöyle bir problem çıkıyor.
Clientlar mailleri sunucudan çekmesine rağmen, sunucu çekilmemiş anlıyor ve her seferinde aynı mailleri tekrar tekrar yolluyor. Yani lokal sunucu clientlara mailleri teslim ettiğini bilmiyor, her seferinde mailleri tekrar tekrar yolluyor..

Böyle bir sorunla daha önce karşılaşmış yada bu sorun hakkında fikir sahibi olan biri var mı? İşin içinden çıkamadım..

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler,

Mert İzgil