Re: [Linux] Skystar 2 & Uydu Kartları

From: Yilmaz Bilgili (ybilgili@yahoo.com)
Date: Mon 13 Jun 2005 - 19:17:31 EEST

Merhaba,
Başka markaların da olmasına rağmen sanıyorum en
popüleri SkyStar kartları. Benim bildiğim
Avermedia'nın da kartı TR ye geliyor.
PC de yayını kayıt edebilme gibi bir lüksünüz oluyor.
Ben Windows kullanırken çok kayıt yapmıştım. Kalite
gerçekten çok çok iyi. Yine de alacağınız/almayı
düşündüğünüz alıcı cihaza göre fiyat ucuz ya da pahalı
olabilir.
2 ya da daha fazla çanak takmanız mümkün. Diseq Switch
denilen cihazlar kullanılıyor. Bu karttan veya alıcı
cihazdan bağımsız bir olay.
Geçenlerde yazılanları henüz deneme fırsatım olmadı
ama herhalde çalışıyorki yazmış Sinan bey :-). Bu
vesileyle kendisine teşekkür ederiz.

Selamlar.