Re: [Linux] yedekleme iÅŸlemi yapan bir program

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Wed 01 Jun 2005 - 08:45:17 EEST

Merhaba,
Herhalde tam anlatamadım derdimi. Ben isim geregi Windows makinalarla
hemhalim ve program arsivimi harici bir usb diskte tasiyorum. Bu
diskte program_arsivim adli bir dizinim var. Evdeki makinamdaki sabit
diskimde ayni isimle bir dizinim var. isyerimde usb diskimdeki bu
dizinde bir ekleme/cikarma islemi yaptigimda evdeki makinamda da ayni
dizin icerisinde gerekli degisiklikleri yapiyorum. Yani bu iki dizinin
senkronizasyonunu sagliyorum. Bunu magic backup adli bir programla
windows uzerinde yapabiliyorum. Usb diskimdeki bu dizinin oldugu kisim
fat32 olmak zorunda. Zira yukarida belirttigim gibi windows
makinalarla ugrasmak zorunda oldugum icin ext2/ext3 v.s gibi dosyalama
sistemi yapamiyorum.

Tesekkurler.