Re: [Linux] yedekleme iÅŸlemi yapan bir program

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Wed 01 Jun 2005 - 09:01:24 EEST

rsync isinizi gorecektir. Incremental kopyalama ozelligi
sayesinde sadece degisen dosyalarinizi aktaracaktir ustelik.
 Native win32 rsync uygulamasi var mi bilemiyorum ama
cygwin ile windowsda rahat calisiyor. Hatta usb diskinize
cygwin'i minimum ayarlarla sadece rsync calistiracak
seviyede kurmayi deneyebilirsiniz...