Re: [Linux] yedekleme iÅŸlemi yapan bir program

From: Mary Tobook (cxa1191s@hotmail.com)
Date: Tue 31 May 2005 - 23:13:49 EEST

Arkadaþým öncelikle türkce karakter sorunundan dolayý mesajýný tam olarak çözemedim. Anladýðým kadarý ile partition veya  disk yedekleme ile ilgili linuxda komple bir çözüm arýyorsun. dd komutu iþini fazlasýya görür. Hatta yedeklemeyi windowsda yedekleme yapanlardan çok daha iyi yapar. Yanlýz dikkat etmen gereken nokta dd komutu yanlýþ kullanýmda tüm sistemini çökertebilir, benzer durum bendede var, 15GB usb den taþýnabilir harddiskim var, iki partition yaptým biri ext3 formatýnda dd komutu ile yedeklemeyi ve yedekden geri almayý buraya yapýyorum.  dd yi kullanýyorum ve de çok memnunum.